Vyhledávám data...
TISKOVÉ ZPRÁVY / Banky a ostatní finanční instituce


Česká spořitelna cílí na Vietnamce

13.09.2014

Česká spořitelna rozjela v červenci 2014 reklamní kampaň cílící na vietnamskou menšinu, která je v ČR třetí největší.

Kampaň formou billboardů s textem ve vietnamštině a s fotografií mladého vietnamského páru oslovuje Vietnamce v Praze, Brně, Znojmě a Hradci Králové. Billboardy jsou umístěny kolem tržnic, které příslušníci této menšiny provozují. Hodně Vietnamců zatím bankovní účet nemá, takže kampaň má naději uspět. Podle expertů však kampaň cílená na mladé u Vietnamců nemá šanci, protože u nich rozhodují rodiče, hlavně otec. Rovněž reklamní nabídka, jenž inzeruje slevu pro toho, kdo sežene dalšího klienta, se podle znalců jejich mentality nesetká u Vietnamců s úspěchem.

Chcete vědět víc

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Partneři

GoPay Platby databáze firem

Rychlý kontakt

Bisnode Česká republika, a.s.
A Siemensova 2717/4
155 00 Praha 5

  +420 274 000 800
  +420 274 000 100
  podpora@bisnode.cz

Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.