Vyhledávám data...

HBI Česká republika, s.r.o. je součástí švédské společnosti Bisnode AB, respektive její skupiny Business & Market Information. Vlastníky této společnosti jsou švédský mediální koncern Bonnier AB a finanční skupina RATOS AB. Bisnode zastřešuje obchodní informace z 18 evropských zemí v celkovém objemu 6.400.000 monitorovaných firemních profilů a 10.200.000 monitorovaných managerů evropských společností, dále Direct Mailové aktivity a finanční informace.
Zabývá se sběrem hospodářských informací v charakteristice Business to Business o významných českých společnostech, jejich zpracováním do jednotné struktury a následným vydáváním těchto firemních profilů ve formě internetovych databází a speciálních výběrů dle zadání klienta.

Stručná historie značky HBI v hlavních bodech:

1994

Vydání prvního produktu - tištěné příručky Významné podniky České republiky (VPČR) 1994 se 3.000 firemními profily. Vznik oddělení telemarketigového ověřování informací.

1995
Příručka VPČR 1995 s 5.000 firemními profily. Ověřování probíhá kombinací telemarketingu a Direct Mailů. Začátek prodeje reklamy do příruček a produktů prostřednictvím telemarketingu. Založení oddělení obchodních zástupců. Zahájení prodeje informací formou disket

1996
Příručka VPČR 1996 s 7.500 firemními profily. Nový produkt Kdo řídí české hospodářství 1996 s 22.000 českých managerů. Rozvoj prodejů formou telemarketingu a skupiny obchodních zástupců. První CD-ROMy ve spolupráci se společností Albertina Data a poskytování informací on-line prostřednictvím společnosti Tanger (EOTEL).

1997
Zahájení prodeje obchodních programů (kombinace produktů a služeb HBI s poskytováním informací o zahraničních subjektech) prostřednictvím obchodních zástupců. Marketingová příručka VPČR 1997 s 11.000 firemními profily. 4x ročně aktualizovany CD-ROM.

1998
Nástup nové generace CD-ROM a CD-Print s uživatelským programem společnosti Optosof. Rozvoj obchodních programů HBI. Ověřování firemních profilů se stává kombinací majoritního formou telemarketingu a obchodních zástupců a minoritního prostřednictvím Direct Mailových aktivit. Tištěná příručka s 11.000 profilů firem, CD-Print s pololetní aktualizací, CD-ROM se čtvrtletní aktualizací. Zahájení spolupráce se společností Internet Securities.

1999
Internetová databáze Významné podniky střední Evropy se 60.000 měsíčně aktualizovanymi firemními profily z Polska, Maďarska a ČR na adrese www.hoppbonn.com. Další rozvoj počtu vyhledávacích kritérií na CD, jakož i zvyšování obsahu položek firemního profilu v databázích a na produktech. Zahájení spolupráce s periodikem Podnikání Plus. Tištěny produkt obsahuje 15.707 firemních profilů, poslední aktualizace CD potom více než 17.500 firemních profilů. Investice do nové národní internetové aplikace e-monitor.

2000
Národní internetová databáze e- monitor s on- line aktualizací dat. Obsahuje více než 21.320 firemních profilů.

2001
Rozvoj internetových databází s možností on-line aktualizace firemních dat, HBI Monitor, informací o produktech a službách, HBI Product, certifikátech kvality, HBI Quality, zveřejňování nabídek a poptávek HBI Market a tiskovych zpráv, HBI Press. V prosinci společnost vstoupila na slovenský trh akvizicí práv na poskytování služeb Európskej databanky na území SR.

2002
Spuštění nového internetového modulu HBI Euro, který umožňuje registrovanym uživatelům tohoto systému pracovat s firemními databázemi evropských zemí ve struktuře Business to Business.

2003
Rozšíření databáze Významné podniky ČR na 28.737 firemních profilů ve struktuře B2B/A a databáze HBI Euro na 706.000 firemních profilů.

2004
Spuštění mezinárodní databáze firem - Proodle, která poskytuje informace o více než 1,4 mil. firmách z 16 zemí Evropy. Zahájení klasifikace firem dle CPV kódů. Rozšíření databáze Významné podniky ČR na 30.821 firemních profilů ve struktuře B2B/A.

2005
Rozšíření databáze Významné podniky ČR na více než 32 000 firemních profilů ve struktuře B2B/A. Spuštění nového designu internetových stran HBI.

2006
Nový systém nabídek a poptávek HBI Market. Změna vlastnické struktury HBI, novým vlastníkem švédská společnost Bisnode (Bonnier, Ratos).

2007
Spuštění nového česko-slovenského B2B portálu umožňujícího současné prohledávání databází HBI Česká republika a Bisnode Slovensko, s.r.o.

2008

Chcete vědět víc

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Partneři

GoPay Platby databáze firem

Rychlý kontakt

Bisnode Česká republika, a.s.
A Siemensova 2717/4
155 00 Praha 5

  +420 274 000 800
  +420 274 000 100
  podpora@bisnode.cz

Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.